Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Op onze website vind je een zorgvuldig samengesteld assortiment van ambachtelijke producten van verschillende lokale ondernemers en marktkooplieden. Kies de producten die je wilt bestellen en plaats ze in het winkelwagentje. Zodra je een product in het winkelwagentje plaatst, verschijnt aan de rechterkant van de website een lijst met de inhoud van jouw winkelwagentje. Wanneer je de bestelling wilt afronden klik je op Afrekenen en volg je de verdere stappen in het bestelproces. Indien nodig, log je in op je persoonlijke account. Nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces gratis een account aanmaken.

Waar kan ik mijn geplaatste bestellingen terugvinden?

Wanneer je een account hebt en je bent ingelogd, staat aan de rechterkant in het overzicht Mijn bestellingen. Daar vindt je de door jou geplaatste bestellingen.

Waarvoor dient een account?

Met een account op MarktBezorgd wordt het bestellen van verse producten nog eenvoudiger. Zo hoef je jouw gegevens niet steeds in te voeren bij het plaatsen van een bestelling. Ook spaar je automatisch voor leuke extra’s en gratis producten. Uiteraard heb je met een account ook een overzicht van je favoriete producten en kun je zien welke bestellingen je eerder geplaatst hebt.

Is dat lastig, een account aanmaken?

Nee, dat is heel eenvoudig. Je registreert jezelf eenmalig door jouw gegevens in te vullen. Bijvoorbeeld je adresgegevens, zodat wij weten op welk adres we jouw bestelling kunnen bezorgen. Na het invullen van jouw gegevens klik je op Registreer. Hierna ontvang je een e-mail met een activatielink. Door de instructies in de e-mail te volgen rond je je aanmelding af. Gefeliciteerd, nu heb je een eigen account op MarktBezorgd!

Ik heb geen activatielink ontvangen, help!

Geen nood, wij gaan je helpen. Soms zien e-mailprogramma's een e-mail als een ongewenst bericht en plaatsen ze het in de spamfolder. Controleer of de e-mail in de spamfolder terecht is gekomen. Zit daar geen e-mail van ons in? Log dan opnieuw in op onze website. Je krijgt een melding dat het account nog niet is geactiveerd en kunt de activatielink opnieuw aanvragen. Ontvang je dan nog steeds geen e-mail met daarin de activatielink? Stuur een berichtje naar rick@marktbezorgd.nl en wij gaan het persoonlijk voor je regelen.

Is er een minimum bestelbedrag?

Ja. Wij bezorgen met alle liefde de producten bij je thuis, maar van alleen liefde kunnen wij onze dienst niet draaiende houden. Daarom vragen we je om voor minimaal € 25,- aan producten te bestellen. Maar met zoveel lekkere en verse producten in ons assortiment is dat vast geen probleem.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ben je vergeten om de Parmezaanse kaas te bestellen voor de spaghetti vanavond? Of heb je per ongeluk teveel chocolade in je winkelwagentje gestopt? Geen probleem, wij lossen dit graag voor je op. Zo kun je jouw bestelling altijd wijzigen, ook nadat je hebt afgerekend.Stuur een mail naar rick@marktbezorgd.nl of bel ons op 0650895946 .

Zijn er ook andere manieren om een bestelling bij jullie te plaatsen?

Heb je (tijdelijk) geen internet en wil je toch graag een bestelling bij ons plaatsen? Je kunt jouw bestelling ook via de e-mail of telefonisch doorgeven. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0650895946 en het e-mailadres rick@marktbezorgd.nl.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor iDeal of bankoverschrijving. Veilig, snel en makkelijk!

Er is iets fout gegaan tijdens de betaling. Wat moet ik doen?

Wij helpen je graag persoonlijk verder. Neem contact met ons op via telefoonnummer 0650895946 of het e-mailadres rick@marktbezorgd.nl.

Cadeaubonnen

Hoe wissel ik een cadeaubon/-kaart in?

Wat leuk dat je een bestelling bij MarktBezorgd cadeau hebt gekregen! Volg onderstaande stappen om jouw cadeaubon in te wisselen:

  • Plaats de boodschappen in je winkelwagentje
  • Ga naar de bestelpagina
  • Voeg bij "Code invoeren" het cadeaubonnummer in
  • Rond je bestelling af. Je ziet direct welk bedrag je eventueel moet bijbetalen.

Moet ik een cadeaubon/-kaart in één keer besteden?

Ja, je moet de cadeaubon/-kaart in één keer besteden. Onze tip: vraag vaker een cadeaubon aan vrienden en familie zodat je jouw verse producten nog goedkoper in huis haalt.

Hoeveel cadeaubonnen/-kaarten mag ik bij één bestelling gebruiken?

Per bestelling kun je één cadeaubon/-kaart gebruiken.

Kan ik achteraf betalen met een cadeaubon/-kaart?

Nee, dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is afgerond, kun je de producten niet meer betalen met een cadeaubon/-kaart.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Tijdens het bestelproces geef je aan waar en wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Zo ontvangt je de bestelde producten op het moment dat voor jou het beste uitkomt.

Op welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag en hanteren de volgende bezorgmomenten:

Weekdag: Bezorgmoment:
Maandag 17.30 - 21.00 uur
Dinsdag 17.30 - 21.00 uur
Woensdag 17.30 - 21.00 uur
Donderdag 17.30 - 21.00 uur
Vrijdag 17.30 - 21.00 uur
Zaterdag 10.00 - 14.00 uur
Wil je de bestelling op een specifieke tijd of dag ontvangen? Dit kun je aangeven bij het afronden van jouw bestelling. Doordat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers kunnen wij niet altijd garanderen dat we de producten op deze tijd kunnen leveren. Dit laten we zo snel mogelijk aan je weten. Het kan zijn dat we voor afwijkende bezorgmomenten bezorgkosten moeten rekenen. Op zondagen en bepaalde feestdagen bezorgen wij geen bestellingen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Dit antwoord ga je leuk vinden: die zijn er niet! Wij bezorgen jouw bestelling gratis op het adres dat voor jou het beste uitkomt.

Moet ik thuis zijn als mijn bestelling bezorgd wordt?

Het is wel handig als je thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen. Zo kun je de boodschappen direct opbergen zodat ze vers blijven. Uiteraard begrijpen wij dat dit niet altijd mogelijk is. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk bezorgmoment voor jou het beste uitkomt. Wanneer je door omstandigheden niet thuis bent, bezorgen wij jouw bestelling bij één van de afhaalpunten bij jou in de buurt. Zo blijven jouw bestelde producten koel en vers. De koerier laat weten bij welk afhaalpunt jouw bestelling is bezorgd door middel van een kaartje in de brievenbus.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om jouw bestelling op een ander adres dan jouw huisadres te laten bezorgen, mits het adres binnen onze bezorgregio valt. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Om een snelle levering te garanderen hebben wij een eigen bezorgdienst.

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?

Je houdt van verse producten van hoge kwaliteit, want je bestelt niet voor niets bij MarktBezorgd. Daarom zorgen wij ervoor dat jouw bestelling zo vers mogelijk bij je aankomt en zorgvuldig wordt afgeleverd in de speciale bezorgbox.

Bezorgen jullie ook buiten Gouda, Reeuwijk en Waddinxveen?

Op dit moment focussen wij ons op Gouda, Reeuwijk en Waddinxveen en is het helaas niet mogelijk om bestellingen te plaatsen als je in een andere gemeente woont. Wel hebben we collega's in Zeeland (Vers op Walcheren). Heb je interesse in een soortgelijke service bij jou in de omgeving? Laat het ons weten. Wellicht kunnen we in de toekomst uitbreiden naar andere gebieden.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Op dit moment hebben we geen afhaalpunten.

Wat gebeurt er als een product niet leverbaar is?

Doordat onze leveranciers werken met (relatief) kleine voorraden en verse producten kan het voorkomen dat een product onverwacht niet leverbaar is. We proberen in samenspraak met de ondernemers ons productassortiment zo actueel mogelijk te houden. Zodra het product weer beschikbaar is, zal het weer te bestellen zijn via de website.

Mocht het toch voorkomen dat je iets bestelt wat we niet kunnen leveren, dan leveren we een vergelijkbaar product. Mocht dit niet lukken, dan wordt het bedrag dat je betaalde voor dit product direct teruggestort op jouw rekening.

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo goed mogelijk en op tijd bij jou bezorgd wordt. Mocht er toch iets mis zijn met jouw bestelling of producten, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 0650895946 of e-mail rick@marktbezorgd.nl. Wij lossen het probleem zo snel en goed mogelijk voor je op.

Overig

Ik heb een vraag over of een suggestie voor het assortiment. Hoe kan ik jullie bereiken?

Iedere vraag of suggestie is welkom. Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 0650895946 en het e-mailadres rick@marktbezorgd.nl.

Heeft MarktBezorgd ook aanbiedingen?

Jazeker! De aangesloten leveranciers bepalen zelf wanneer en welke producten ze in de aanbieding doen. Dit verschilt per week. Hou deze pagina in de gaten!

Wat is MarktBezorgd?

MarktBezorgd maakt het mogelijk om de kwaliteit en smaak van versproducten zoals je die op de markt of bij lokale specialist koopt thuis te laten bezorgen. Je kiest en bestelt je favoriete producten in slechts een paar minuten. Wij halen de producten op bij de verschillende ondernemers en bezorgen ze gratis bij je thuis! Lees meer over MarktBezorgd.